Svammelsvammel

Kamomillte och mackor mitt i natten hör inte till vanligheterna i detta hushåll.
Inatt är ingen vanlig natt heller. Inatt är natten då vi ska sätta oss på ett tåg mitt i natten för att åka skidor fram till söndag. Söndag är dagen då jag sätter mig på ett tåg mitt på dagen.

Kristi himmelfärds helg (hur i helskotta stavas det?) ger långledigt vilket är både underbart och välbehövligt. Mest välbehövligt hade sömn varit men desto roligare blir det med skidor :D

Nu ska jag nog kolla på nåt O.C-avsnitt till innan det bär av till tåget. Skulle vart 10 men en har fått banga p.g.a magsjuka, lika bra det så han inte smittar ner oss andra så nu är vi bara 9 i en 8-bäddsstuga.

Och ja, jag svamlar inte alls här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0