Long time ago

Bloggen är lite underprioriterad, jag har haft så sjukt mycket att göra men inget direkt att skriva om här. Igår hade vi tenta vilket innebär att vi nu är mitt imellan två moment och denna helgen ägnas inte åt något som helst plugg.
Dagen idag har tillbringats på stan med shopping. Örhängen, linne, tights, skärp och provning av 1000 000 bh:ar utan att köpa en enda. Igår hade vi drinkkväll och det var ruggigt trevligt, åt taccos och drack drinkar. Blev väldigt lugnt dock eftersom det väntar utgång ikväll. Och den är jag taggad för. Innan dess middag ute med 5 tjejer, jag tror det blir ypperligt trevligt. Under drinkkvällen ringde Bella och berättade att hon kommer hit i maj,och jag längtar redan. Bästa grannen ever. Så skönt med nån som inte bara pratar utan verkligen kommer hit.
Nu ska jag städa som en gnu, ser minst sagt förjävligt ut här hemma och om 2 timmar ska jag dra mig, jag älskar när livet är såhär! Bellas svenska hits lista spelas på hög volym för att ge mig lite extra ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0