Gomorron

Dagen gryr, solen skiner, 15 centimeter snö har fallit över natten och den hyllade våren är här men ändå inte här.
Solen skiner och det är mars, så då borde ju i teorin också våren ha kommit.
-9.3 grader på balkongen, intill våran husvägg vilket innebär omkring -11/-12 när man går utanför det trygga hemmet.
Det blir till att ta på sig mycket kläder!

Ska snart på en tingsrättsförhandling. Det lockade inte när jag låg där i min säng men nu är jag uppe och ödet känns lite lättare att bära. Har snart druckit upp mitt te och då är det dags till att ta tag i livet, på med kläder, lite smink och ladda energi.

Så, gomorron världen, villket underbar dag!


Kommentarer
Postat av: isabella

vill också gå på rättegångar och sånt kul! Jag sprang 3 km, och gymmade ;)



SAKNAR DIG MED NEIGHBOUR!

2010-03-16 @ 18:43:52
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Usch för mer snö och så många minusgrader. Tycker synd om er. Här har vi aldrig tyckt så mycket om regnet som imorse :P haha. Pusss!

2010-03-19 @ 14:31:34
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0