Ljuvliga söndagar

Förr i tiden hade jag en förmåga att avsky söndagar. Många gånger var de bara en dag att hålla ut, en dag där man inte gjorde så mycket. Nu det senaste, framförallt sedan jag fick en egen lägenhet, så är det en mysig dag. Hittar man inte på något trevligt med kompisar så finns det ändå en lägenhet man alltid kan putsa lite (för min del brukar det vara mycket) Resultatet är det sedan jag som får njuta av, jag och Nicke, hur länge städningen sedan syns i verkligheten är väl inte det viktiga.

Nu är det Kingdom på 3an, reklam just nu. Verkar vara en bra film. Sorglig men bra. Nicke sitter jämte och jag jobbar starkt på att få upp värmen, förstår inte varför lägenheten alltid ska va så himla kall! Filt och pojkvän borde väl räcka. Man skulle haft Idas värmefilt! Fick köpt en helkroppsspegel idag, superbra!

Skidlärare imorse, myys men kyligt om kinderna.
Imorgon är det skola igen och dags att va pigg och allert.

Förresten, jag har ett bevis på att man cyklar otrofantiskt mycket här i Umeå.



Nu behöver jag både ett par ljusa o ett par mörka jeans men jag hittar tamigfan aldrig några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0