Isvak, tenta, pluggets vara eller inte vara osv osv

Vi bada isvak idag. Så mycket mer "brr" än vad jag någonsin upplevt innan.
På vägen mellan isvaken och militärtältet där vi bytte om hann kläder t.o.m frysa. Minst sagt uppfriskande.
Var inne i lite andra tankar än att ta kort, men ni kan få bildbevis från igår när A-klassen gjorde och även ett på mina fötter typ 1-1,5 h efteråt när de började tina. Tittar man noga (vem som nu vill titta på mina fötter) så ser man att tårna är ganska så röda. Det gjorde himla ont i dom ska tilläggas. Utsikten när vi kom till sjön var superfin, någon dag när jag har tid ska jag ta världens längsta promenad/skidtur och njuta av den vackra Nydalasjön.
Men, nu är isvaken gjord och jag lär aldrig göra om det, åtminstone inte en gång till utan bastu men  nu kan jag släppa tanken på den :)






Jag och Nickepicke tittar frölunda-Linköping på tv´n, Nicke har köpt matchen, han är sjuk så lite roligt kan han ju få ha det. Och fint hade han gjort det i köket också :) Frölunda is the king, dom leder med 2-1 och de båda målen gjordes inom loppet av en halv minut tror jag :)

Imorgon är det juridiktenta, och den lär ju inte gå så himla bra kanske. Särskilt offentlighet- & sekretess lagen är hopplös! Nöjd med ett G kommer jag bli. Fick ju vg på kriminologin, kan alltid försöka leva på det ;)
Skönt att ha den gjord imon kväll. 16-22 är tentatiden, jag brukar ju bli trött vid 20-tiden så undrar hur det ska funka. Då blir det ett glas vin om andan faller på, på lördag är det dags att träffa kottarna, åka längdskidor och ha riktig tentafest :) TREVLIGT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni tenta så sent? Knasigt.

2010-01-14 @ 21:31:52
URL: http://annaxpersson.blogg.se/
Postat av: nicke

ja du älskling dina fötter va ju röda! haha

klart ni ska ta ett glas vin och fira eran lilla tenta. nu glömde jag helt av mig eftersom du är nyfiken och pratar med mig samtidigt så ja men puss på dig

2010-01-14 @ 21:59:06
Postat av: ida

Sjuuukt bra va du idag! =)

Skönt att ha den gjort, och imorron vid den här tiden är tentan gjor också G eller inte, men den är gjord :D:D WIIIE

Nu ska ja sova!

PUSS

2010-01-14 @ 22:01:26
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: E

Anna: japps, våran skola är lite knasig



Nicke: Du vet om att jag är nyfiken som en gris!



Ida: DU var bra :D Grymt bra :D Skönt ska det bli ikväll iaf =)

2010-01-15 @ 10:39:32
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0