Ett år har passerat

Ett år har passerat. Ytterligare ett. Min tjugonde nyår passerade utan problem, ypperligt god mat från lammet o grisen, oxfilé, potatisgratäng o diverse goda tillbehör. Vin till det och kvällen var gjort. Äkta champagne intogs också och jag kände mig kass som tyckte bättre om mousserande vin vilket intogs vid klockstapeln prick 00.00:p Nyår är nyår, en för mig många gånger överhypad dag. Kan bero på att den ständigt firas här i sälen, eller också att den är överhypad. Nu ska det ätas god frukost, d.v.s färska frallor. Snön vräker ner:) Gott nytt år o god fortsättning:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som om du hade det bra igårkväll :)

2010-01-01 @ 11:48:21
URL: http://annaxpersson.blogg.se/
Postat av: nickepicke

gott nytt år älskling :D

2010-01-01 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0