Dunk. Dunk. Dunk.

Det låter precis som rubriken säger från lägenheten precis ovanför oss. Fram och tillbaks i nån timme nu. Jag har en huvudvärk som håller på att spränga mitt kranie i bitar och blir mer och mer aggresiv. Undrar vad fan dom håller på med. Jag och Niclas har diskuterat och det finns ju några alternativ.
De kan ha en monsterbebis som blivit vuxen nog att dunka basketbollar på nolltid.
De kan idka älgskog (eller vad det nu heter) som aldrig förr då ljuden började komma för nån vecka sen, innan har vi aldrig hört dunkandet.
Eller så har bebisen en såndär gunga i taket och väldigt starka ben den studsar med..
Ja, det finns ju flera alternativ. Men om de inte slutar snart så är det jag som tar min stege, klättrar upp mot taket och börjar banka i det med förhoppningen om att de förstår vinken.

Bättre det än att mitt huvud sprängs!

Kommentarer
Postat av: Glader

hahah mimn kära gulline ja men något är det med dom där uppe iaf :D nu ska vi snart gå ner på stan :D

puss

2010-01-23 @ 11:25:22
URL: http://nickenyfikens.blogg.se/
Postat av: Glader

aå nu är adressen rätt iaf :D

2010-01-23 @ 16:00:46
URL: http://nickenyfikens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0