Tiiisdag

Slapp dag idag. Storhandling, mys och tillagning av 3-rätters middag. Fint är det!
Oerhört kallt. Det biter i kinderna så fort man sticker näsan utanför dörren. Känslan av avståndet till hemma är stort inte minst då vi har haft 73 dagar med minusgrader och att det är den kallaste vintern på 44 år. Ja, det är sjuukt kallt och har vart så länge jag i princip kan minnas.
Jag längtar så efter sommaren. Tittade på resa till turkitet idag, mest för att jag vill dit till värmen, så tittade redan i mars. Sedan lade jag band på mig och flyttade fram datumen till den dagen då Bellish är där och jobbar. En önskan och längtan över att ha möjlighet att hälsa på henne. Den möjligheten finns nog inte utan istället får jag önska. Jag ska iaf ner till hennes student, alltid något :)

Nicke var inte så depp under kvällen, jag lyckades bra med min uppgift, kändes skönt :)
Underbart att ha honom här och nu sak vi ägna kvällen åt lite film skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: N

ja det är alltid mysigt att vara med dig älskling!



PUSS PUSS PUSS

2010-02-23 @ 20:42:49
Postat av: Emma

haha tack :D

2010-02-25 @ 11:56:19
URL: http://emmaju.blogg.se/
Postat av: isabella

åh vännen, det hade varit underbart att spendera några dagar med dig i värmen! Ser fram emot att träffa dig på min student <3 och jag hoppas jag kan spara ihop och komma upp till dig i maj... kärlek från varberg.

2010-02-25 @ 15:05:44
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tita våran blogg :)

o kommenter :)

2010-02-27 @ 15:21:14
URL: http://mamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0