Sexpack till sommaren! ! ! !

Jo men tjena. Hallå, sexpack har alla (vilket de visserligen säger i videon), bara man är tillräckligt smal. Typ som sofi. För hon är ju inte alls smal. Och har inte alls några magrutor när hon ligger där och spänner sig. Ok, inte jättetydliga men ändå snygg mage.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/sofismode/article6447879.ab

Samtidigt som jag tittade på klippet åt jag upp chipsen som var kvar från igår, visserligen inte så många men ändå, smalare kände jag mig inte. Var himlans hungrig så gott var det iaf. Men nu ska jag äta en kiwi istället. Tål det inte men attans gott är det. Och min kropp kliar redan för att jag är så förbaskat torr, så den kan få klia lite till och kliar den kan lika gärna munnen klia också!

Sjuuuukt kall lägenhet har vi, 18.2 grader trots att alla element står på max. Sugigt som bara den. Ruggigt som bara den. Min filt är mitt liv.
Riktigt orkeslös är jag också, pallar ingenting.

Fick shoppat nya jeans idag med för den som vill anteckna. Så bra så! Och trosor också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0