Amaaaazing

Klockan är 8.22, det är söndag den 14 februari, dagen då min bror döptes men mer allmänt känt som alla hjärtans dag. Jag och N åt god middag i fredags som vi även ansåg vara våran allahjärtansmiddag men nånting mysigt ska vi nog kunna göra idag ändå.
Varför vara uppe 8.22 en söndag? Skidlääärare. Blir hämtad kvart i, mysigt ska det bli. Hoppas dom kan lite bättre idag än igår, fick så himla ont i knäna och armbågarna av allt lyftande, släpande och bromsande.

Har vart med om något konstigt nu på morgonen. Nästan så man skulle kunna göra en forskning på det. Jag blir inte mätt. Först tog jag fram och åt två ganska grova mjuka smörgåsar, precis som jag brukar äta. Men nä, jag var fortfarande hungrig. Konstigt men efter ett par minuter tog jag en knäckis också.
Inte heller då blev jag mätt och funderingar i stil med "hål i magsäcken" började komma. Efter 5 min och fortfarande utan att ha blivit mätt tog jag en till knäckis. Men inte ens nu är jag mätt. Snarare hungrig. Och skulle kunna äta minst tio smörgåsar till. Samtidigt tycker jag att nån måtta får det vara så istället ska jag borsta tänderna och hoppas på att tandkrämssmaken mättar mig lite:)

Ha en fin alla hjärtans dag, kramas och pussas mycket på allt och alla som ni håller kär:)

Kommentarer
Postat av: isabella

SV: jag vet faktiskt inte vad som hände, det stod ingenting i tidning om det dagen efter. Wierd. Vad blir sommarens resplaner nu då plutten? Alanya och hälsa på granny kanske? PUSS <3 jag saknar dig.

2010-02-17 @ 10:03:03
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0