Sluuut :D

Helt slut i kroppen, särskilt i armarna, orkar knappt skriva på tangenterna. Superskönt att verkligen trötta ut sig. Körde bröst och lite mage idag trots träningsvärk så gjorde jag rekord. 18 bänkpress med 30 kg, t.o.m så att jag förvånade mig själv.

Efter min första hockeysäsong hade vi sommarfys och var då på ett gym och våran tränare fick mig och tessan till att prova bänkpress för första gången i våra liv. Jag kommer så väl ihåg att jag då maxlyfte 30 kg, och alltså knappt orkade det ett enda lyft. Det är fyra år sedan och nu gör jag 18 gånger mer.. Fast det lät inte så bra när man skrev det så. Fast jag har trots allt bara gymmat ett år, så det är ju ändå framsteg. Gud vad jag längtar till den dagen då jag verkligen känner mig stark, även på gymmet.

Blidde mat när jag kom hem framför hockeyn. Verkar som att det blir Djurgården i final iaf, de leder för tillfället med 5-0, inte illa. Förmodligen möter de HV som också leder. Hade velat ha kvar frölunda.

En skidresa i mitten av maj är helt bokad, betald och klar också :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är ju grym! <3 Jag vill också vara lika stark som dig! Jag måste testa hur mycket jag orkar ;) hihi

Djurgården och HV i final :P

2010-04-08 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0