Kvällsskratt

E: njae vi chillar nog på den fronten
lite fest kanske
du får joina if you want to så att säga:)

C: ja lite får du allt se till o parta..du e ju ung och bara påsk en gång om året
tackar tackar.. men då måste jag ju me festa och jag pratade med levern igår och han undrade om han behövde jobba i helgen..
såå han mutade mig med att ge mig massa påskgodis om jag lät bli spriten

Idag kan det minsann inte klagas på få blogginlägg fru bäckius. Och C, han bjuder på goa torsdagsskratt så att säga :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Bra gjort! Bli glad av många uppdateringar, då vet man ju om du lever och mår bra! =) Glad påsk på er! Kramar

2010-04-03 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0