Känslan efteråt

De få gånger jag springer så inser jag att det är känslan efteråt som är värd att springa för. Eftersom denna känsla inte är tillräckligt motiverande försöker jag även intala mig att det är skönt under tiden jag springer. Idag var det det, lovely!

Kanske berodde på att mitt dåliga samvete sa till mig att jag verkligen behövde springa.

Vi har haft mycket examinationer i skolan det senaste, jag har klarat allt och det känns oerhört skönt. Tentan i lördags vet jag givetvis ingenting om men jag hoppas på att jag fixade den också. Skönt att kunna checka av en grej efter en annan.

Kvällen har som vanligt runnit iväg, mina ögonlock är nere vid knäna. Har sovmorgon imon vilket är skönt, 10.45 blir det gym sedan skola och sedan hem igen så har även onsdagen gått. Helt otroligt. Kanske att söta N är frisk då med så man kan få någon kram eller två, det är åtminstone vad jag hoppas på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0