Sööööndag

Söndag, härliga, jobbiga söndag.
Efter att ha sparkat (bokstavligt) Nicke ur sängen och ätit en gemensam frukost gick han till jobbet. Jag satt och tog det lugnt, superlugnt, superskönt med andra ord.
Sedan var vi några som träffades vid en sjö och fikade, och det var jättemysigt och trevligt. Därefter åkte jag och Jeanette till jysk. Hon köpte gardiner och jag (nicke va ju inte med, han jobbade) köpte en soffa. Nu hoppas vi bara att den blir bra också :)
Sedan blev det lite korv med bröd till lunch innan veckans handlande. Ikväll ska vi äta taccos, mysa och bara vara. När vi var och handlade fick jag ett sms av basgruppsperson 1 om att vi ska träffas 8.15 imon när vi börjar 10.15 för att jobba lite extra. Svarade att jag tyckte det var onödigt när vi ändå har hål tis och ons och inte behöver två timmar. Han vidarbefordrar att pers 2 ska svara mig att vi ska träffas 8.15. Aggro dessutom. Och det är lite fel vecka för mig, jag känner mig lite upp och ner.
Lite sådär PMS´ig kan man kalla det. Och reagerar genom att fråga vad vi ska göra. Varpå person två svarar "snälla E........." och låter typ sur.
Jag hatar när det blir så stora grejer av smågrejer. Jag undrade ju bara vad vi skulle göra 2 timmar innan vi börjar egentligen. Istället känner jag mig oomtyckt och vill bara få vara med de vänner man känner sig sådär hemtamt trygg med. Som man vet tycker om en för den man är. Där det inte är personer man inte ens känt i en månad.
Så när vi kom hem så bröt jag ihop lite, och Nicke var som vanligt underbar, men nu är jag helt less, och urtrött på mitt instabila humör. Men det får bli lite taccos och förhoppning om att det känns bättre sen tror jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Denny

Gott med ny soffa!! :D :D är den ball eller ?? skön?? :D

Häälsa dem här blivande kamraterna som vill ha upp dig 2 timmar innan ni börjar från mig så tror jag inte dem är så kaxiga sedan ;) :P hihi om dem är det så får jag och Nicke läxa upp dem ;)

ha det göööött

2009-09-29 @ 12:12:55
Postat av: Glader

Hej Älskling! Gud va iunderbart det ska bli med en soffa! då ska vi göra klart allt annat i rummen så vi kan bli helt hemmastadda!

Älskar dig hur mktsom helst! Du är värdlens bästa!



Kyssar

2009-09-29 @ 20:50:27
URL: http://nickenyfikens.webblogg.se/
Postat av: E

Japps den är asskön, och ganska snygg. Grå med schslong. Jag gick upp två timmar innan, men sen gjorde vi ändå om arbetet dagen efter, så det var totalt i onödan :@ ;) Haha! Men nästa gång ska jag hälsa dom att du kmr och bonkar annars;) :)



2009-10-02 @ 10:05:22
Postat av: E

Lätt att vi ska darling. Den 17 smäller det, nu har vi ju kommit på lite mer grejer som vi vill ha, toppenbra :D Älskar dig med pudding <3

2009-10-02 @ 10:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0