Lars Winnerbäck

Går in på Winnerbäcks myspace då jag inser att hans nya skiva (och bok) faktiskt är släppt nu.
Kalla kårar längs ryggraden. Njutningen är på max. Det är hjärtslag som dunkar i bröstet. Helt fantastiskt underbart att få sätta på en låt för första gången med Winnerbäck. Det går inte att bli besviken.
Samtidigt som du klickar på låten, vet du att det är någonting underbart du kommer få höra. ÅÅåååååh vad jag älskar honom. Och jag förstår inte meningen i att jag inte kommer gå på hans konsert. Att första tentan på tre månader lyckas hamna precis dagen efter. Det är helt otroligt, osannolik otur. Älskade älskade Winnerbäck!
Jag har stått längst fram vid scenen, skrikit mig hes, varit till mig över att få lyssna på denna underbara gud.. Tre år på raken. Tills det fjärde året. Då sket det sig. Men lyssna kan jag ändå!

Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra
Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra



Och okej, jag kan erkänna, han är inte allt, men han är mycket. Och jag är faktiskt lite nere över att missa konserten. Men glad över att precis fått lyssna på nya albumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0