Fredagskväll är aldrig fel

Fredag igen, två veckor sedan m & p var här och langade upp alla saker. Tiden går snabbare än vad man kan tro, det känns sjukt att jag bott hemifrån i över 3 v. Snart en månad.
Förkylningen håller i sig, men ändå måste jag städa upp i köket. Fick göra det igår när jag kom hem också, då hade jag dock orsakat den största oredan. Eller både jag och N, men lika mkt jag. Nu är det mest N, och lite jag, och jag är definitivt inte sugen på att rensa upp efter honom. Känns som att jag blir den mammiga flickvännen. Kruxet är att han slutar 19.00, är således inte hemma förrän 19.40. Då har vi tvättid plus att det kan ju vara mysigt att bara kunna slappa. Dessutom lär han ju vara trött. Han skulle dock ha plockat iordning i köket innan jobbet. Men men, Winnerbäck strömmar ur högtalarna på hög volym, så nu är det bara till att sätta igång med städningen innan det är dags att gå in och lassa in de två första maskinerna. Allt får inte ens plats i tvättkorgen så lär ju bli några stycken.

Har bestämt att vi ska beställa soffa från IKEA också om vi inte hittar ngn här i Umeå innan imon. Blir lite dyrare men då kan man ju få någon man verkligen vill ha. Jysk har en för samma pris som månstad, men jysk´s kvalité känns inte lika trygg som IKEAs. Men vi får se, kanske har tur och hittar ngn på blocket.

Förresten är de första seminarierna avklarade, och jag har iaf klarat allting hittills :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Erica :)



Kul att kunna läsa hur det går för er där uppe. Vad bra att N redan fått jobb :) Vad jobbar han med? Hur mycket jobb får han?

Skönt att du klarat av allt galant hittils. Det ska nog inte vara några problem för dig :)



Jag väntar spänt på bilder från lägenheten (A) :)



Ta hand om er. Kramar <3

2009-09-18 @ 22:43:35
Postat av: E

Han har fått jobb på intersport, timanställd än men goda chanser till heltidsjobb typ. Nu jobbar han 6 dar i veckan de första veckorna, sedan vet han inte riktigt.

Bilder hittar du på bilddagboken. Du får ta hand om dig och Jack också :) Kraaam

2009-09-19 @ 16:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0