Time, time, wonderful time

Idag vaknade jag inte förräns lite efter 1. Och det var superskönt. Ändå var jag trött när jag vaknade.
Utgång igår efter en förfest till fotboll, var trevligt men väldigt många polisstudenter. Väldigt många. Folk blir annorlunda när de dricker men ändå ingen endaste som var otrevlig. Bra är det!
När jag väl hade klivit upp blev det nickes t-shirt och tröja tillsammans med raggsockar och tights - bättre kan det inte bli. Superskön söndagsklädsel.


Om en stund kommer Nicke hem, då ska vi äta bullar har jag tänkt, för jag behöver lite kaffe.
Sedan fortsätta städa lite för att sedan bara mysa. Ååh vad underbart det var igår, vi pratade igenom allt, sedan hade vi en supermysig eftermiddag och kväll. Så mysig att jag inte riktigt kände för att gå vidare i halvleken på fotbollen. Men det gjorde jag och kvällen fortsatte trevligt.

Lägenheten ser överjävlig ut, städning är tråkigt men ack så nödvändigt.

På lördag ska vi storshoppa, då ska det förvandlas från att bara vara en lägenhet till att bli även ett hem.

Kommentarer
Postat av: Grisen

Hej flodisgrodis! :D

Vad fin bild på dig, såg super duper mysigt ut i raggsockar och t-shirt :D



Saknar dig <3

2009-10-11 @ 20:24:42
Postat av: E

Tihi tack griseknoen :P

Om den är särskilt fin eller inte tåls att diskuteras men det var mysigt!

Och jag saknar dig <3

2009-10-12 @ 15:21:14
URL: http://flodhastens.blogg.se/
Postat av: NickePicke

HEj älskling.,.. ja vi hade det supermysigt :D ska bli så himla roligt nu til helgen hanlda allt det sista så lägenheten kan bli helt helt klar. men det blri den väl aldrig finns alltid massa småfix att göra :D



Puss

2009-10-12 @ 18:50:49
URL: http://nickenyfikens.webblogg.se/
Postat av: E

Japps, men sen kan vi småfixa i två år eller ah nästan två år. Duschen nu snögging<3

2009-10-13 @ 21:50:08
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0