Bara för att...

Ett blogginlägg efterfrågades, men om vaddå?
Jag ligger på soffan. Det gör ont när jag sväljer, jag har ont i huvudet, jag hostar, är hes och täppt i näsan. Detta i sin tur leder till att jag definitivt inte är någon positiv människa för tillfället.
Dessutom lär jag ju missa kvällen.
Om det nu skulle vara så att det är nöffnöff eller bara vanlig influensa jag har så känns det inte rätt att gå. Känns väldigt dumt att jag gick igår om det nu är det men den skadan är ju redan skedd, bara till att hoppas att jag inte smittade någon.
Alla symtom stämmer in på influensa, vilket kanske inte är så lyckosamt. Eller ah, jag spyr inte. Så ett symtom är jag faktiskt fri ifrån. Vilket bådar gott. Står iofs att det har man bara i enstaka fall.
Känner mig mest bara elak som inte hjälpt till hälften så mycket som jag vill med nuvarande arbete i skolan och inte gjort något här hemma på flera dagar..

Jag är så himla glad som har Nicke, så lyckligt lottad. Han har lagat mat i ons, tors och igår, fastän han har jobbat. Och jag är världens mest otacksamma människa som inte har någon matlust. Igår hade han dessutom köpt godis och så, kuckelimuckmedicin, men när jag väl lagt mig på soffan hostade jag ännu mer och de timmarna jag var vaken åt jag inget godis, dessutom somnade jag runt 10 sådär. Så jag var inte ens socialt mot min sötnos. Men han var iaf söt som köpte godis. Ikväll lär det bli sjuuukt tråkigt. Det är lördakväll och han ska ut på krogen. Jag lär ju ligga här o hosta, gå och lägga mig tidigt.

Men bara för att.. så blev dethär iaf ett litet inlägg, typ världens deppigaste inlägg men så kan det gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0