Är det efterfest på eran balkong?

Neej det är det förvisso inte. Men det är efterfest på min soffa. Med en knäckemacka med kaviar och ost, en småpackad mig och ett glatt humör. Var tvungen att äta nånting för att minska baksmällan samtidigt som jag inte va trött.

Så kommer Anna och säger att hon, sandra, konne och coffe ska komma hit. Så då blir jag extra glad. Och leendet på mina läppar lite större. Och längtan efter allihopa där hemma också lite större.

Men åtminstone inser jag att det nog är dags att gå och lägga sig nu och sluta svamla.

Tack för kvällen klassen!
Första momentet avslutet.

Ps. Det är därför jag är ute en onsdag. För att vi precis avslutat första momentet, och är således ett steg närmre examen om en sisådär två år. ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella Olsson

Hoppas du har det bra där uppe min älskade och otroligt saknade granne. Har du en adress eller? :)

2009-10-08 @ 13:18:02
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/
Postat av: E

Det har jag allt :)

Japps det har jag, men den får du få på msn eller ngt istället, inte här :P

2009-10-12 @ 15:41:18
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0