Well I’m learning, I’ll never take love for guaranteed again

Jobbade kortkort pass idag, med en lång lång sovmorgon innan, skönt som fanken!
Dessutom hade en gubbe dött inatt, så fick sluta lite tidigare eftersom jag skulle gått till honom på slutet.

Genom att kika runt runt på youtube hittar jag ständigt nya favoriter, den ena bättre än den andre.
För tillfället är det mycket leona lewis och avril lavigne som gäller. Hallå eller, snacka om att gå tillbaks några år i tiden.
Men texterna är fina och i övermorgon är det troligtvis någon annan som gäller. OC klingar ständigt ut högtalarna!

Jag kan böja på mina lår nu, och magen också, det värker bara lite :) :P Skulle gymmat imon men nu jobbar jag 7-20.30 så blir nog inte så iaf. För den som vill anteckna vill säga.

Korv och makaroner, det ska det bli, och gott ska det va, sen är det hockeyträning och sen frölundatittande. Nickepicke ska se den live med Daniel så blir till att titta själv ikväll skulle jag tro. Men sen kommer Niclas hit, myyyys! :)

Nu håller jag tummarna ännu mer för att komma in på polisskolan, finns en lägenhet jag och Niclas kan få om jag kommer in i Växjö. Skulle vara så himlans mysigt! Igår gick vi och tittade på tallrikar, glas och grejer. Fördelen om jag kommer in nu är ju att Niclas är i USA och slutligen får jag inreda alldeles själv, bättre kan det ju inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0