I´m gonna miss you

Av hela mitt hjärta kan jag medge att jag kommer sakna dig.
Jag kommer älska dig till dagen du kommer hem, och 1000000 dagar efter det!
Jag kommer inte titta mot någon annan, jag kommer inte vilja ha någon annan, men jag kommer vilja ha din närhet.
Jag kommer fälla tårar utav saknad efter den självklara personen som du är i mitt liv.
Ändå vet jag att jag unnar dig dethär mer än någon annan, och att jag vill att du har en av de största upplevelserna någonsin i ditt liv och att du har det så bra som man kan ha det.
Under tiden ska jag fortsätta med mitt liv här hemma, och planera för den framtid du och jag planerat lite för och som vi ska tillbringa tillsammans.

Jag älskar dig och jag saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan vad jag tycker synd om dig <3<3

2009-06-12 @ 23:06:15
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: E

Det var riktigt jobbigt. Grät när jag vakna. Grät när han åkte. Grät hela vägen till KBA. Tårar har jag iaf fått vänja mig vid. Redan! Orka 87 dar till!

2009-06-13 @ 08:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0