I like sunshine

Solsken, nästan så det blivit en vana, fortfarande lika skönt. Idag blev det extra uppskattat när jag inte börjar jobba förrän 16.15 och kunde få sova ut. Har känt mig enormt trött det senaste.
Amerikanska sysslingar som är här, de får mig minsann till att öva min engelska. Och så kass är den inte längre, trott eller ej. Den funkar åtminstone nu, och jag vågar använda den, vilket är det viktigaste.

Igår kom papper från umeå universitet, från min polisutbildning, från mitt framtida liv. Låter onekligen som det kommer vara skoj, framförallt låter det som att kurserna är roliga. Vi får väl se när jag är där vid kursstarten den 31/8 hur det känns, jag tror det blir perfekt! Men det är närvöst, tänk så är jag typ den första som lyckas bli sparkad från en utbildning. Eller det finns ju folk som blivit det innan, men nä, usch, katastroftankarna ska jag lägga på hyllan.

På lördag är en grillkväll planerad, någon som vill med? Skicka sms/ring/kommentera så är du himlans välkommen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0