Vargavinter

Enligt den tillförlitliga källan wikipedia innebär vargavinter en riktigt kall vinter. Vad sen vinter är får ni slå upp själva om ni händelsevis inte vet det.
Fortsätter nästkommande månader på dethär viset kommer jag säga att jag upplevt min första riktiga vargavinter, nästan -20 här, riktigt riktigt ruggigt kallt.
Särskilt när man cyklar i den fina vita snön, då önskar man lite värme.

Imorgon åker jag hem. MYSIGT! Längtan är stor, större och störst. Ska kramas massvis.

Idag är det en dag som är lite speciell. Det är 3 år sedan jag och Niclas var och köpte julklappar, gick på Liseberg och pussades. Det är tre hela år sedan vi officiellt blev ett par. T r e år är en lång, himla underbar tid. Den människan är min prins. Oändligt många varv runt månen och tillbaks älskar jag honom. Dag ut och dag in, och så har jag tänkt göra för en lång framtid! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till er! :D <3

2009-12-28 @ 23:34:33
URL: http://emeliefranssonlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0