Tiden flyger

Ända sedan jag landade i fredags kväll efter en dramatisk flygresa med förseningar och en hjärtattack har tiden bara flugit iväg. Och den gör så än. Det är underbart att träffa alla. Det är underbart att vara hemma. Supergod mat. Något plugg har det inte blivit men detta ska förbättras så småningom.
Igår var jag iväg och bakade julgodis och därefter direkt till hockeymatch. På vägen hem började snön vräka ner och det gör den fortfarande. Har jag tur kanske jag får en vit jul iaf, trots att jag inte är i Norrland.
Om lite mindre än en timme kommer Emelie. Sedan är det kungsbacka för en lunch/fika med Bella. Därefter träffa pappa och titta på längdskidor. Köpte ett paket i lördags med fel skor. Så ska iaf se om vi hittar skor/paket någon annan stans. Efter det ska vi kanske hälsa på farmor om inte klockan blir för mkt. Och sedan ska jag träffa Lollo. Därefter återigen dags för sängen.
Kanske inte är så konstigt att tiden flyter på trots allt. Och förkyld är jag också.

Nu äre dags för påklädning och frulle så dagens planer kan sättas i verket någon gång.


Kommentarer
Postat av: ida

Åh men vad mysigt, haha känns jätte konstigt, du är hemma och har hunnit med JÄTTE mycke, själv sitter man kvar här uppe. =) men ikväll lämnar ja Ume!

PUSS

2009-12-21 @ 16:55:55
URL: http://evaidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0