FörstaDecemberTvåTusenNio

Det är en mysig dag.
Man får tända ett datumljus i den nya ljusstaken
 
Och så får man öppna chokladkalendern

Så himla gott var det. Det bar dock frukt i form av nackdelen att jag varit chokladsugen hela dagen. Och en ruta minskade inte suget. Har blivit ett par pepparkakor men även russin.
Tur att jag tränat två gånger idag!
Nu börjar jag tycka att det är kul med gym, kul att se hur mycket starkare man blir.
Idag tog jag hem IKSU´s träningsprogram och ska fylla i vikter, repetitioner osv..
Och jag behöver verkligen gymhandskar, de jag vill ha är dock fortfarande slut på InterSports centrallager och jag vill verkligen inte ha några andra. Så jag väntar tålmodigt!

Men nu får det återgås till mysandet med adventsljuset. Försöker planera vilka böcker jag ska köpa/inte köpa. Man får ha med sig dom på tentan och då är det ju ganska viktigt att ha dom. Hade varit bra att hitta begagnat men det verkar svårt... Yeah yeah, jag gillar att lägga flera tusen på böcker!^_^

Julkalendern började ju idag med. Inte toppenbra, men det hoppas jag på att den blir i framtiden. Första avsnittet gav bara ett konstigt intryck.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska nog också börja träna på gym :D Dock är det så fruktansvärt dyrt!!!...

2009-12-02 @ 20:33:02
URL: http://emeliefranssonlundqvist.blogg.se/
Postat av: Denny

Jag har oxå börjat mer på gym ;) det är härligt när man ser resultat :) men man får inte tro att man börjar kunna ta mer och mer! allt tar sin tid :)

2009-12-02 @ 22:44:27
Postat av: ida

vi ska få våra gym handskar!!! =)

Mina händer är inte trevliga länge =) haha

2009-12-03 @ 18:31:31
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: E

Emelie:Gym är bra men man kan ju träna det på många andra sätt också, som du säger så är det ju himla dyrt.

Denny: Det är klart man får tro att man kan ta mer och mer så man utmanar sig. Men jag fattar vad du menar, allt har sin tid.

Ida: Gymhandskar är otrofantiskt välbehövligt!

2009-12-05 @ 13:29:29
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0