Första gången

Första gången måste alltid vara nångång. Att blogga från mobilen känns väldigt modernt. Men jag är ung o modernt borde vara min kopp av te så det kan ju alltid vara värt ett försök. Julsemestern tillbringas från nu till dess att skolan börjar i husvagnen och hittills är det ypperligt mysigt. Snön har vräkt ner o nu har jag t.o.m bloggat från mobilen. Ny telefon innebär fritt surf vilket är trevligt. Nu är det dags för promenix med mor min och därefter sängen. Nattinatti världen:)

Kommentarer
Postat av: anna

Du ligger alltid i tiden Erica.

2009-12-27 @ 13:50:37
URL: http://annaxpersson.blogg.se/
Postat av: E

Givetvis anna:)

2009-12-27 @ 15:14:11
Postat av: nicekpicke

Gud va du är moden erica. Inte ens jag bloggar från modilen. iofs bloggar ja inte så mkt alls men det är ju ja. men nu har ja tagit tag i det igen och sköter mig bra faktiskt! Saknar dej!

Kyssar

2009-12-28 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0