Disney

Disneys låtar är så himla bäst om ni frågar mig. De har så mycket som många andra låtar saknar. Man kan lyssna på dem från det att man föds tills man dör. Ständigt hittar man dolda budskap i texterna. Fina budskap. Särskilt i låtarna från Lejonkungen.

Nu ska jag cykla till jobbet, inget vidare idag alls, känner inte för det. Nyss badat och så sminka jag mig lite och det blev helt sinnessjukt dåligt.. Inte för att det har med min olust till jobb att göra iofs.
Efter jobbet blir det nog att vara med Niclas o Daniel, kanske någon mer. Daniel hade iaf frågat Niclas om dom eventuellt skulle kolla annies lägenhet, men jag jobbar ju till 22 så dit lär inte jag komma. Och känner jag dem rätt blir det nog ingen annies lägenhet, kanske lite filmtittande eller tv-spelande på sin höjd.

Slemmigt men mättande, tack för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0