20 januari 2011

Det förra blev inte det sista. Det sista vet man aldrig när det blir.

Livet lunkar på. Skolan går bra. Sista terminen. Många val. Har vart hemma tre gånger inom loppet av tre månader. Det ökar hemlängtan ännu mer.
Ikväll är jag less. Ikväll äter jag mörk choklad med havssalt och tror att det gör livet lite enklare. Jag har tränat ut lite lessenhet och är lite gladare. Imorgon är det fredag, jag slutar 12 och jag kommer vara glad.
Nu är jag hungrig och förhoppningsvis lite less p.g.a. det. Så dags för lite mat. Och sedan lite sömn. Och wipps så är det fredag innan jag vet ordet av. Jag längtar! Dessutom har jag lite VR att läsa, en grym julklapp från en grym bror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0