Funderingar

Jag är imponerad över att det fortfarande finns läsare kvar. Inte många men några få tappra riddare. Men att någon den 17/9 uppdaterade bloggen 45 gånger är ganska galet.
Och undrar vem "vi som vill läsa" är?! Spännande!

Att ha en blogg utan att fritt kunna skriva, att ständigt tänka efter av olika anledningar är det minst spännande som finns. Jag har inte mycket att säga heller. De jag vill ska veta vad jag gör, de får veta ändå.

Att flytta långt bort från familj och vänner var ett stort steg. Ett steg som funkat nästintill smärtfritt. Saknad finns. Tuffa dagar finns. Men aldrig att jag velat flytta hem.
Att bli sambo är också ett stort steg. Detta steg har funkat helt perfekt. Det är verkligen kärlek och det är bara till att hoppas att det kan fortsätta såhär för en låååång framtid. Att varje morgon vakna jämte den personen man älskar är ljuvligt.
Att plugga på högskola är tufft, många gånger känns uppgifterna omöjliga att genomföra. Hittills har det gått bra. En omexamination ska jag göra på måndag, det är den enda hittills och ingen big deal. Känns helt okej. Många gånger har jag överraskat mig själv med saker jag/vi gjort. Att bevisa för sig själv att man klarar saker man inte tror man kan göra är en underbar känsla.
Vinter har det varit och vinter kommer det bli. Kylan tränger sig redan på men mysigt att slippa slasket.
Träning sker flera gånger per vecka. Gymmet är mitt andra hem. Lördag förmiddag tillbringas med step muskel och insikten om världens sämsta koordination har drabbat mig ett par gånger. Men att ge upp är aldrig lönt. Däremot skulle träningen gärna får ge mer resultat. Men att äta vad man vill är mer värt än en pinnkropp.

Jag har siktat mot stjärnorna, landat på stjärnorna, landat på månen, landat på jorden men också landat under marken. Det är också vad bloggen kommer göra. Så håll till godo med sista inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul med en uppdatering :D

2010-09-26 @ 02:44:14
Postat av: anna

Sista inlägg?

2010-09-26 @ 12:33:50
URL: http://annaxpersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, vadå håll till godo med sista inlägget?

2010-09-27 @ 00:56:14
Postat av: Anna

Neeeeej... Besviken..

2010-09-27 @ 10:16:07
URL: http://annaxpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0