Weather

Det har varit omväxlande väder idag, minst sagt. Nu är det solsken och jag ska cykla och möta N. Längtar till imon, äntligen fredag, mysa hemma med räkor och vin i goda vänners lag. Eller åtminstone en god vän + Nicke, ev. mr H också. Kryptiska meddelanden här. På lördag ska jag nog agera flytthjälp och på kvällen blir det kanske lite dansuppvisning + grill. Lovely! Ibland lever man för helgerna, även om jag verkligen försöker attt inte göra det.

Om 4 v ska jag hem. Såhär blev det innan jullovet ockås, jag bara räknade ner. För mig är det nog bäst att inte boka hemresa så långt i förväg, jag längtar alldeles för mycket när den väl är bokad. Gör nästan ont i hjärtat nu, så mycket vill jag hem. Men ändå har jag det bra här uppe. Så ni där hemma behöver inte vara oroliga för mig :)

Cykla var det ja, lite motion måste man ju skaffa sig.
Snart kommer min söta barndomsvän hit, ännu närmre än min hemresa.
Och nästa vecka ska jag åka skidor :D

Life is wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0