BrrrrZZZzzzzGaaaah

Brrr, jag fryyyyyser!
ZZZzzzz, jag är trött!
Gaaaah, vi har otroligt mycket i skolan!

Trots detta så lunkar dagarna på. Mer än väl. Helgen var lite väl intensiv, lite väl mycket som hände och det vart ingen riktig uppvilning för mig. Därför får det bli en ruggigt lugn helg i helgen istället.
Hann med att tatuera mig, festa och festa igen (fast nykter fest), städa, tvätta och en massa massa mer.
Ingen sovmorgon dock.
Nu ska jag lägga mig så att jag åtminstone får tillräckligt mycket sömn inatt. Somnar jag inom en halvtimme får jag 8 timmars sömn, perfekt!

Idag är det exakt en månad tills jag åker hem. Längtar så otroligt mycket. 18 veckor sedan jag var hemma. 18 veckor sedan jag träffade mina vänner. De är mer än saknade. Samtidigt så trivs jag väldigt bra här, jag har nya sociala, underbara människor att umgås med. Det är två helt olika liv. Här är det som att leva i en bubbla. Hemma är det som att förflytta sig något/några år bakåt i tiden. Inte mycket omväxling och utveckling vilket det ständigt är här.
Det må hända att de säger någonting om mitt djupa filosofierande nu på nyheterna under tiden jag jobbar på att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0