Åhej Åhå

Herregud vilket underbart väder det är här. Solen skiner och det är 9.8 grader i skuggan. Inte illa det.
Jag har ögon nere vid knäskålarna och en del att göra här innan det blir räkor, vin, hårfärgning och kladdkaka ikväll. Har tränat alldeles för lite denna veckan men finns ingen ork så äter man lite extra istället ;)
Tänkte städa och dona lite, sedan ta en powernap om jag hinner. Ska ha en så underbart härlig helg.
Min kära vän Anna kommer om inte alltför lång tid och våran tjejeftermiddag inleds.
Därefter kommer N från jobbet och slutligen kommer nog Adam hit. Trevligt och jag längtar efter att bara mysa. Därför kanske en powernap skulle vara bra så att jag håller mig vaken.

Idag har jag lärt mig om bränder, väldigt intressant. Jaja, dunka musik och städning blir det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0