Dethär bjuder jag på!

http://www.youtube.com/user/AdamHolmberg#p/a/u/2/Y7M3-BOsyEs

Så fin var jag när jag bada isvak, för att inte prata om alla konstiga ljud jag har för mig. Men, till mitt försvar kan sägas att det var kallt!

Nu har jag varit ute och åkt längdskidor i jaa, typ 1½ timme minst. Vilse åkte jag. Sedan hittade jag en skylt med "ingång Carlshem". Klick sa det, Carlshem , det är ju rätt, klockrent vad bra.
Kan tilläggas att jag vid det laget åkt ca 0.5 h utan spår, d.v.s. med skate vilket är superjobbigt.
Men icke sa nicke, inte Carlshem, dock spår, tjoho! Efter ett tag kom jag till en skylt.
Detdär området som ligger nära här där jag bor, kommer inte ihåg vad det hette. Där kom också den första levannde människan sedan jag påbörjade min skidgfärd, så jag frågade honom hur man hittade till carlshem. Det var tydligen där vi stod och bara rakt ut genom skogen.
Men tänkte åka det kortaste varvet en gång till.
Tjoho, nu kom jag tillbaks dit där gubben och jag stått. Följde vägen genom skogen som han sa. Woops, jag kom inte alls rätt. Eller hans beskrivning va väl rätt, men jag gick fel. Ringde Adam som brukar hitta överallt men han fattade inte riktigt vart jag var, så jag chansade på att gå mot en stor väg.
Där träffade jag en till gubbe. Gubbarnas dag idag. Han sa att jag skulle göra ett "lappskutt", "lapphopp" eller nåt såntdär, d.v.s vända skidorna 180 grader.
Och sedan hittade jag!
Nu vet jag iaf att jag bor ca 10 min från ett bra spår, om jag bara går rätt väg ^_^

Dags för påklädning nu, jag, adam, erica och Ida ska till systemet.
Sedan träffa kottarna och ikväll är det tentafest :)
Termin 1 (förhoppningsvis) avklarad, bara tentan gick vägen igår. Jippi, tjoho, wiho!
Mer om känslan för detta kanske kommer senare.
Ha en toppenlördag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Ani

Tittade på klippet. Du är såååå duktig!

Du kommer klara resten som en dans.

Du är bäst vännen!

<3

2010-01-16 @ 17:21:16
Postat av: Michael Fritz

Såg riktigt "skönt och uppfriskande" ut och det verkade som om du trivdes i vattnet och inte ville gå upp. Det är väl något som du nu kommer att göra varje vinter, eller?



Svärfar

2010-01-17 @ 11:37:41
Postat av: Glader

Du e grym älskling! Jag håller med pappa detta kommer du väl göra varje vinter i framtden, eller?

Pusspuss

2010-01-19 @ 10:44:39
URL: http://nickenyfikens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är otrolig! Fan va fräckt, men måste varit nästintill ourhärdligt kallt! Men du är bäst! :D



Saknar dig <3

2010-01-19 @ 13:35:03
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Du försöker slå mig, men det kan du inte, lät som du hade en sten hård kurs på vad var det, två veckor...? Jag har en stenhård kurs på 3 månader... (gillar att det är fight om vem som har det jobbigast)

2010-01-20 @ 17:39:48
URL: http://annaxpersson.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

åh herregud! superduktigt :D

2010-01-20 @ 18:43:47
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Emelie Grisen

Fy fan vad duktig du är min älsklingsflodis <3 <3

Det såg riktigt riktigt kallt ut det där, det hörde man på din röst också ;)

Var du tvungen att låtsas prata med dockan typ som övning? :)

Du kommer bli en grym och sexig polis när du är klar ;)



PUSSPUSS hjärtat <3 saknar dig

2010-01-20 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0