Så långt ifrån sommar o sol man kan komma

Det är kallt här. Kallt som innihelvete rent ut sagt. Går inte att sticka näsan utanför dörren utan att frysa. Men det gör mig inte såå mycket, för jag sitter ju inne nu. Värre blir det imorgon om det blir utgång. Beror på om det blir skidskola eller inte.

Nicke har åkt hem för en vecka. Han var lätt värd det när han inte vart hemma på ett halvår. Fatta att det är ett halvår sedan jag flyttade hemifrån och blev sambo i en lägenhet i en studentstad. Och som jag trivs. Så nöjd jag är med mitt val.

Gjorde GTF-tentan idag, klarade den. På gränsen dock, man skulle ha 10/12. Ändrade två svar innan jag skickade in den och båda de två som jag ändrat blev fel. Antar att jag skulle haft det som magkänslan sa. Men men, huvudsaken är ju att den är förbi nu. Så nu tar jag helg på riktigt och bara njuter.

Har ont i munnen för den som vill veta. Så ont att jag inte kan äta vilket gjorde att jag igår köpte bantningsdryckpulver bara för att få i mig näring. De är dock inte så goda, så har bara ätit en, imorse åt jag en macka. Vill bara att det ska gå över, sjuukt jobbigt att va hungrig. Men ska snart fixa mig nånting, korv o makaroner eller bara en macka, får se vad det blir.

Ikväll spelar Sverige sin andra OS-hockeymatch. Najs är det!

Och min kära ex.familj kommer hit, eller iaf delar av den, antagligen inte Ida vilket är trist. Var även med dom i tisdags och åt semlor. Njut kära vänner -->

 Ericas omtalade semeltårta, obs! laktosfri grädde:P

 Min dunderbara umefamilj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0