En umeådag i februari

Är en dag med snö. Mycket snö. Från himlen och på marken. En styck mig i en snöhög också.
En dag där jag tänker att det endast är 13 dagar till semledagen och undrar varför jag känner detta sug efter semlor. Har fortfarande inte fått/ätit någon.
En dag med mycket skolarbete men där vi börjar se början på slutet, skönt som attan!
En dag med ett besked om att en arbetskamrat gått bort natten mellan fredag och lördag. Svårigheter att ta in det.
En dag i soffan, med datorn i knät framför olika serier på tv.
En dag med kli för att jag ätit kiwi i ett par dagar och inte lyssnat på min kropp. Nu har jag röda prickar just därför.
En dag med ett återupplevande av Greys som jag slaviskt följde för ett par år sedan. Ett avsnitt jag redan sett.
En dag som jag ska avsluta med ugnspannkaka och mys med min Nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0