Skooola

Idag är det skola, imorgon tenta. Känns som det kan bli mitt första underkända tentaresultat. Får väl se hur det går. Världens knepigaste lärare så hon kan nog göra precis som hon vill och utan att någon förstår någonting.  Idag fryser jag oerhört mycket, kan ha att göra med att jag mått halvdåligt i ett par dar nu men ändå tränat.
Ett grymt träningspass igår med, riktigt skönt. Mindre skönt idag.
Imorgon blir det tjejkväll och vi ska mysa jättemycket! Eller ja, iaf parta jättemycket :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men guuud! Det visste inte jag, nu blev jag lite rädd... läskigt. Hur kan man se om dom innehåller det? Help me!

2010-04-16 @ 11:25:19
URL: http://emmaju.blogg.se/
Postat av: IDA

De får gå som de går, nu skiter ja i plugget... eller kanske de ja gjort hela dagen :D ses imorron

2010-04-16 @ 18:46:46
Postat av: IDA

nu är den gjord =D

2010-04-17 @ 12:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0