Skärtorsdag

Skärtorsdag är dagen då påskkärringarna flyger till blåkulla om jag inte minns fel.
Jag flyger åtminstone ingen stans.
2½ timme har istället ägnas åt sömn, nästan en halvtimme att försöka äta, jag mår illa! Och så har jag tittat på x antal program av glamourama.

Hade en sjukt vettig lektion imorse, riktigt intressant. När kl var 12 och den avslutades tog jag och resten av människorna påsklov. Påsklov är härligt. Jag har en helg framför mig med bara massa slappande. Hoppas inte mitt illamående beror på vinterkräksjukan som går i klassen men det tror jag inte. Nicke är på hockey och kommer inte hem förrän inatt vilket innebär att jag har en myskväll helt för mig själv, faktiskt ganska skönt.

Griseknoen har fått jobb - congrats darling. Och Bella är på Magaluf, jag är inte alls avis. Själv väntar jag på skatteåterbäring, för den ska då med 100 % säkerhet användas till en utomlandsresa någon gång i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0