Långfredag

Jag cyklade till gymmet innan. Längs vägen brukar det alltid vara fullt med folk, idag fanns där två och jag insåg att jag bor i en spökstad. Precis som att alla människor flygit till blåkulla. Att de bara åkt hem är ju troligare men jag förmodar att de är på blåkulla då det ju faktiskt är påsk nu.

Herr N har massa kompisar här som spelar NHL. Därför har jag stängt in mig i sovrummet, datorn i knät och Harry Potter på tv:n. Kotten hade massa OC-avsnitt som han var snäll och tog med sig. När jag tröttnar på datorn och HP så får det nog bli OC. Tänk vad jag älskade dem innan. Eller jag älskar nog OC fortfarande. Världens bästa serie, helt klart!

Imorgon kommer kotten hit och hämtar oss för att inhandla mat därefter blir det påskmiddag här.

Idag gjorde jag äggtoddy, det innebär verkligen att det är påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0