Dagens

Jag tog en lista från Emma, det är sånt man får göra när man bara slappar framför tv:n..

DAGENS VILL HA: Sol och värme, vår, sommarjobb, träningsmotivation
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och tjocktröja. Nu är jeansen bytta mot mjukisar
DAGENS FRISYR: Utsläppt blont och för kort
DAGENS LÅT: Ingen särskild alls
DAGENS PLANER: Skolan, sov, vakna, tv 
DAGENS SAKNAD: Vänner och familj. Same as always
DAGENS DUMMASTE: Att bli träffad av typ paintballmojs på lillfingrets ytterspets
DAGENS MISSLYCKANDE: Att sova 2½ timme mitt på dagen. Dock välbehövligt, jag mår bättre nu :)
DAGENS DROG: Jag tar inga droger. Möjligtvis mitt vattenglas
DAGENS KÖP: Har inte köpt någonting
DAGENS GODIS: Kors i taket, ingenting!
DAGENS HUMÖR: Hmm, jag bara är idag
DAGENS CITAT: Jennie: -att jag skulle va med dig Johan, jag blev så kletig
DAGENS ROLIGASTE: Jennies kommentar. Lät så mycket roligare när hon sa det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Man får! ;)

2010-04-02 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0