Tisdagsförmiddagsmys

En dag utan förväntningar, en dag med endast en föreläsning.
Att det är föreläsningsfritt innebär dock inte pluggfritt så jag har precis fördjupat mig i 8:e paragrafen i polislagen. Det är spännande, men mycket svåra ord, så titt som tätt svårt att förstå.

Nu ska jag titta på något mysigt program på webtv, vilket har jag dock inte kommit på än. Sedan är det väl dags att cykla, idag börjar vi med akutsjukvård. 12.50 ska jag möta upp Ida.  Till mitt kommande program tog jag fram min pistagechoklad. Köpte två 100-grams mörka chokladkakor för tre veckor sen. Idag är det dags att äta upp den sista biten. Otroligt bra när man är sådär hemskt chokladsugen, men inte vill vräka i sig massa mjölkchoklad (i min hjärna finns ingen spärr för denna extremt goda uppfinning). Mörk choklad är gott, men ändå spärrbart, så det investerade jag i. Och jag är nöjd med den investeringen. Får väl köpa mer sedan när jag lämnar tillbaks antennsladden till el-giganten.
Vi köpte den i förrgår, sedan skulle vi in och handla på ica, och där inne insåg vi att vi sparade ca 100 spänn om vi köpte grejerna på ica istället för el-giganten. Så det är bara till att lämna tillbaks sladdarna.

Nåväl, nu ska jag se vad jag kan hitta på webkanalerna. Borde gå någonting tycker man ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0