Söndag

Söndag brukar i "normala" fall vara väldigt sega dagar, jag brukar oftast bäva för skolan, eller jobbet under de senaste året, det vill säga då man haft en ledig helg. Nu är skolan istället något roligt, något att se fram emot med roliga klasskompisar och intressanta kunskaper som ska tas in.
Dagen började med gym, kunde inte hålla mig hemma längre, skulle behövt springa inför cooper på torsdag, men riktigt så kry kände jag mig inte. Därefter inhandlade jag och Mark en del till hans lägenhet innan vi mötte Nicke för att cykla hem.
För övrigt har jag kommit på en hel del miljoners fördelar med att vara sambo. Utöver att leva med en person man verkligen älskar så slipper man äta enformig microvärmd mat sju dagar i veckan. Och de dagar jag saknar energi till att laga mat har jag världens bästa pojkvän som gör det. Idag har vi rullat köttbullar, sedan har han stekt dem och nu ska vi vräka i oss hemmagjorda, underbart goda köttbullar med brunsås och potatis. Helt underbart god mat, och jag har en kock till pojkvän! Jag tror att jag får rulla till fåtöljerna sen och till skolan imorgon. Börjar med kommunikation och självförsvar, så får väl börja med att vara en sumobrottare;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fusk, Fusk, Fusk! Längtar efter den dagen när jag kommer hem från jobbet en sen kväll och maten står klar på bordet, undra hur länge det dröjer tills det blir verklighet? :P

2009-09-22 @ 11:21:48
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: E

Haha jaa du, det kan ta en dag om du åker hit, och en vecka om du har tur eller kanske något år.. Sånt man aldrig vet ;)

2009-09-22 @ 21:17:05
Postat av: Denny

Hääärligt att höra att det funkar bra där uppe! :) ni verkar ha det väldigt roligt och polis är något som passar Erica! Du är nu min förebild Erica!

Efter att varit i kontakt med polisen i en insident igår så blir jag oerhört sugen att bli polis jag med! jag ska jobba på det och bli lika bra som du! och vem vet, en dag kanske vi sitter i samma radiobil och är kompanjoner! Lycka till med allt! DU FIXAR DET!!!

2009-09-23 @ 17:24:14
Postat av: E

Heej Denny, gud vad bra att du kommenterade, nu vet du vad du ska få tillbaks;) Jag tycker verkligen du ska satsa på polis, det skulle nog passa dig utmärkt tror jag :D Och jag ska försöka vara en bra förebild;) Hahahah! Min blivande kollega :D

2009-09-23 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0