Today is gonna be the day..

Till att börja med är det läge att säga grattis till min kära storebror och Pierre som fyllde år igår.
P får numera gå på systemet, och bror är, som han själv uttrycker det, numera i den magiska åldern för kromosomantalet som ger fortplantning.

Dagen idag har varit fri från föreläsningar men basgrupparbete 4 och tentaplugg har ändå stått på schemat. Därefter blev det IKSU och lite simning inför (det hopplösa) livräddningstestet.
På vägen hem skedde en spontanvaccinering av mig och Ida då vi smet in på vårdcentralen. Så om det inte var tha schweinflue jag hade för ett par veckor sedan så är jag skyddad mot den nu. Och har jag redan haft den så har jag bara vaccinerat mig i onödan.
Satans ont gör det i armen nu men jag kan åtminstone fortfarande gå framlänges och är inte förlamad.

Niclas är duktig, hans tur att diska och det gör han utomordentligt bra, dock under rinnande vatten. Men jag sitter här och försöker att inte påpeka det omiljövänliga.

Jag längtar till solen, till värmen, en mysig strand med älskade kompisar. Men det kommer i framtiden. Till sommaren med lite tur =D Överlåter dock planeringen till övriga människor i min omgivning.

Snart heeelg, myys!
Nästa fredag är det tenta, inte lika mys.

Kommentarer
Postat av: Ida

INTE omöjligt med livräddningen, vi har den nu!

2009-11-19 @ 18:08:15
Postat av: E

Jag hoppas det!:)

2009-11-19 @ 21:35:36
URL: http://flodhastens.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Hej! Tack så hemskt mycket! Vad snäll du är :)



Okch jag håller med dig om BMIt, Kissie är ju fejk, redigerar sina bilder - men alltför många unga tjejer förstår inte riktigt det.. och idealet hon sänder ut till så många är FEL! Inte konstigt at (inte bara pga av henne såklart) som fler får ätstörningar och antidepressiva skrivs ut!

2009-11-20 @ 12:20:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Isabella Olsson

du ska komma och hälsa på mig i alanya till sommaren! <3

2009-11-24 @ 17:39:23
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/
Postat av: E

Du får komma hit och hälsa på först:) Och ge mig några miljoner så kommer jag mer än gärna!

2009-11-24 @ 20:48:44
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0