To be or not to be.. tired!

Att vara oändligt trött är fruktansvärt jobbigt. Ni vet en såndär dag när ögonen mer eller mindre går i kors, och när man kommer hem så åker ögonen mer ihop än vad de är isär.
Extra jobbigt blir det när det är måndag. Och idag är en måndag. Och jag är oändligt trött.
Så det har varit en lite jobbig dag.
Min trampa lossnade dessutom, så en bra bit fick jag cykla med bara en trampa.
Och den som har lossnat går inte ens att sätta på, så jag måste till en cykelverkstad, men var finns det?
NickePickePironParon försökte, men gick inte ens för honom, min superman.
Denna superman står nu i duschen, så om ca 5 min sa jag få helkroppsmassage!
Kan det finnas något bättre än en underbar pojkvän som nappar på dessa perfekta förslag?
Massage framför knäppa Paradise Hotel. Tittade första avsnittet igår, faktiskt första någonsin jag kollat på, och det var ju minst sagt stört!

Styrketester hade vi idag med, det gick faktiskt bättre än väntat. Chins och Dipps klarae jag ju inte, men det var ju ganska väntat. Resten klarade jag, vilket är det viktigaste.
Var iofs inte obligatoriska tester utan rekomendationer, men ändå skönt att känna att man når upp till 4/6 av det som är rekomenderat. Nu får fokus läggas på allmän träning, pass och gym för att klara av chins & dips. Men framförallt simning. Simtest i december, det är lite problematiskt när man, som jag, har en cp-vänster-fot som mest spratlar och dessutom inte kan bogsera.
Tanken är att även dessa problem ska lösas inom snar framtid. Hur vet jag inte, men det får visa sig :)

Pratat med m & p idag, imorgon fyller min kära bror år.
Hittade ingen adventsstjärna/ljusstake igår, men det kommer det med i framtiden!

Sängen, massage och söööömn.
Skola 8.15-17 imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0