Söndagsstek

Idag lagas det riktig söndagsstek här, plommonspäckad fläskkarré..
Önskar den var klar nu, och inte om 1-2 timmar dock.
Den lär ju iofs smaka bra när den väl når munnen :)

En sväng på stan, ny mopp, batterier, tråkiga saker, och dyra blir de också.. Tyvärr!
Tittade på adventsljusstakar för världens underbaraste mamma ringde igår och berättade att hon för över 500 kr så att vi kan köpa en fin adventsljusstake. Eftersom man har dom så länge tycker hon inte att man ska köpa den billigaste fina man kan hitta (tror ni hon känner mig:P) Kostade den mer skulle jag få mer, kostade den mindre fick jag behålla resten av pengarna. Skönt, välbehövligt! Inte dirket roligt att lägga pengar på ljusstakar.

Nu ska här städas, och samla energi. Har varit helt slut denna helgen, dock ganska skönt med sånna helger också. I fredags var folk här o kolla idol, igår var jag mestaste trött och låg i soffan och gottade mig hela kvällen. Nu blir det 12 dar av tentapluggande innan tentan är här och sedan en helg med Winnerbäck och party. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0