Nya dojor

Hörreni världen, jag har nya skor.
Eller jag hämtade dem för ett tag sedan, men det är först idag dom är snörade.
De är de dyraste skorna jag köpt, förutom träningsskor.
De är också de näst fulaste (de jag hade när jag jobbade på McDonald´s var nog fulare)
Så dyra och fula skor blev det inför midd fortsatta yrkesverksamma liv (nåja, studietiden iaf).



Dagarna bara rinner iväg. På fredag är det tenta. En tenta som jag bävat för ett bra tag nu.
Ibland fylls jag av känslan att "shit, dethär kan nog gå vägen", två sekunder senare är tänket ett helt annat, utbytt till "åh, dethär kommer aldrig gå, så mycket som jag inte kan än"... Hur ska man kunna lära sig 1200 sidor? Hur skulle jag ha hunnit lära mig det tills nu? Jag som bara skjuter på allt?
Men nu har jag två pluggdar på mig kvar, + ikväll, så jag antar att det bara är till att göra det bästa av situationen för att på torsdag känna att tentan kommer gå vägen och låta den känslan uppfylla mig
På fredag smäller det, då gäller det att jag kan allt om brottsförebyggande arbete, olika teorier, kvinnlig/manlig brottslighet, ungdomar, psykisk sjukdom, brottsoffer osv osv. Det är en hel del jag ska kunna.
En hel del kvar att lära. På väldigt kort tid. Det gäller nog bara att jag gör mitt bästa. 


Kommentarer
Postat av: Ida

jag gillar skorna! =)

men vi ska fixa de, vi blir bättre coh bättre. Positiva vibbar på fredag!

2009-11-24 @ 20:13:46
Postat av: E

dom är riktigt sexiga, tänkte trä på mig dom nästa gång jag ska in i sängkammaren och spexa till det, muahahah!



Vi kommer vara stjärnskott på fredag:)

2009-11-24 @ 21:08:33
URL: http://flodhastens.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du kommer klara tentan galant ! :D <3

Btw skorna är riktigt sexiga! :D xD

2009-11-24 @ 23:18:56
URL: http://emeliefranssonlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0