Måndagdenandrenovember

Vi var lediga idag men träffades ändå för att diskutera om grupparbete 4 som även är examinerande.
Skönt att ha kommit igång med det!
Sedan gick jag och Ida till gymmet, duktigt! Gymmade effektivt men inte så många delar, eller rättare sagt bara benen, men idag räckte det!
Dusch, vårdcentralen (som inte kunde säga något vettigt och bara hänvisade mig vidare, från reception --> sköterska --> telefontid --> sjukskriven läkare --> telefontid.
Jag får återvända till dem.

Jag har varit hemma i typ två timmar utan att göra något som helst vettigt.
Och jag har oändligt mycket att plugga.
Extrainlämningar för att jag var sjuk på 1.5 sida var.. Och så två ämnen, bilbrott & misshandel.
POP & PUM tills imon.
Läsa Sarneckiboken då jag endast lånat den (-måste lämnas tillbaks snart)
Läsa alla andra sidhänvisningar som jag ligger efter med.

När det blir såhär mycket, och allt samlas på hög, då startar jag spotify, facebook, bloggar osv.. Jag gör helt enkelt ingenting, och det är ju kanske inte så himla bra.
Så är väl dags att sätta fart nu. Eller snart. Idag ska jag åtminstone läsa två timmar. Sedan vad jag läser är väl inte så noga. Helst fyra.
Go flodhäst, go flodhäst ;)

PS. Asha Ali är riktigt bra, lyssnar mongomycket på henne nu för tiden :)
Särskilt the "time is now"!

Kommentarer
Postat av: ida

Haha, de är bra, ja fastnade också med lite bloggar... =) nu ska ja laga mat cokså.. men slapp lämna tillbaks brottofferboken iaf! =)

Puss

2009-11-02 @ 16:44:38
Postat av: E

Jasså, vilka bloggar? Åh, varför slapp du lämna tillbaks den? Puss

2009-11-02 @ 20:40:01
URL: http://flodhastens.blogg.se/
Postat av: E

Ps.Vad bra att du slapp det :D

2009-11-02 @ 20:40:18
URL: http://flodhastens.blogg.se/
Postat av: nicke

hej älskling!



Ja det är en förmåga du har att ju mer du måste plugga desto mindre gör du det.. hehe...men du e duktig ändå du kommer klara av skolan galant :D



PUsssiluss

2009-11-03 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0