Dagen efter

Dagen efter igår.
Igår som var lördag.
Som var Halloween.
Som inebar party.

Det känns inte så mycket idag egentligen.
Inte mer än att jag är fruktansvärt seg, sov till ett och är sugen på allt onyttigt i hela välrden.
Blev amerikanska pannkakor med exklusiv lönnsirap (60 jefla spänn) på till frukost.
Snart ska det ätas pizza.
Och till ensam mamma söker blir det lite chips också.
Smaskens!

Gårdagen var riktigt trevlig.
Blev kanske aningen för många vinglas för min del, min bag in box är nästan slut.
Och kanske lite bortgörande men inte såå farligt ändå. Riktigt roligt att bara släppa loss.
Tur att NickePicke var med!

Det är ju 1 November idag. Och November ska bli en nyttig månad för mig.
Eller nä, nu ljuger jag, men jag ska äta godis endast på helgerna.
Inte på veckodagarna. Inte hur chokladsugen jag än är.
Så under veckorna är det mat och grönsaker/frukt som gäller. På helgerna får man unna sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0