Check

Yeeeees! Nu har jag lämnat in kompletteringen för när jag låg hemma sjuk.
Så jobbigt att ha sånt efter sig, men nu äntligen är jag klar. Har dock inte läst igenom det jag skrev på slutet, och är väldigt trött och väldigt hungrig, men nu har jag redan mailat så för sent att komma på det nu.
Ja ja, bara G-uppgift iaf, och det lär jag ju få. Skönt!

Nu ska jag laga mat, som sagt, sjukt hungrig.
Sen hållar Nicke på att fixa sitt nya däck (någon som skruvat in skruvar i hans gamla så han hade superpunka, minst två skruvar, jag förstår verkligen inte vinningen av att bara förstöra någons saker), så han ska hjälpa mig med maten, och sedan ska vi svulla.
Därefter kanske jag ska ut och springa, har inte kommit till gymmet idag, eller så blir det bara en varm, mysig och gosig dusch. Let´s see tonight!

Godnatt nätet. (Om några timmar!)

Kommentarer
Postat av: ida

ååååh, hoppas maten smakade bra!! =)

2009-11-04 @ 20:11:36
Postat av: nickepicke

tja älskling :D maten blev väldigt god :D du e grym älskling :d vi kompletterar varandra :P nu ska ja snart till jobbet :D saknar dig.



Kyssar <3

2009-11-05 @ 08:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0