Black evening

Totally black outside.
För en gångs skull regnar det inte iaf.. Det är alltid något!
Har ju nästan varit "fint" väder idag, tror inte det kommit någon regndroppe.
Övade simtestet imorse. 6.30 gick det på, man har 7 min på sig. Detta innebär att jag numera håller mig under tiden och dessutom med lite marginal. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra.

Vi har pluggat svenabra idag, nu håller mina ögon på att slå ihop, dock är klockan bara 17.20 så kanske inte är riktigt läge för det än.
Bakade kladdiskaka när jag kom hem från ida, så himla gott! Fast fick göra dubbel för va en så stor form.
Så nu ska jag nog ta med mig imonkväll också kanske.. Om jag inte äter upp den ^_^

Imorgon smäller det, tentadag... Jag är alltid så himla nervös när det är dags. Mest kvällen innan.
Får väl se hur mycket frukost jag kan få i mig imorgon, beror på hur nervös jag är.
Hoppas på att klara den i alla fall, och gör jag inte det, ja då är det inte mkt att göra helt enkelt.

Ikväll är Winnerbäck här i Umeå.
Jag ska inte gå.
Tänkte försöka somna betydligt tidigare än hans konsert är slut - tyvärr!
Ååh vad jag önskar att jag skulle gått.. Ångrar mig nästan lite nu eftersom det inte blir någon Winnerbäck konsert imorgon heller. Men det blir tentafest istället. Och middag med tjejerna. Gott blir det.


Och få ro då och då bland alla tentor å poäng, det är så lätt att gå på
det är så svårt att stanna upp å gå tillbaka igen, som ni vet!


Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp
drömmarna och vindarna hjälps åt!

Kommentarer
Postat av: ida

Åh ja ångrar också att vi inte gick ikväll, men man kanske skulle känna sig stressad över att man skulle få för lite sömn.. =)

I sommar ser vi honom istället!

2009-11-26 @ 18:32:09
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: Charlie

Lycka till på tentan :D

Saknar dig Erica!!!

2009-11-27 @ 14:55:13
URL: http://synthetical.blogg.se/
Postat av: E

Ida: Men tentan gick säkert bra, värt sömnen va det:)



Charlie: ÅÅåh va mysigt att du kommenterat :D Tror den gick bra iaf. Håller tummarna! Och jag saknar dig!

2009-12-01 @ 19:20:25
URL: http://flodhastens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0