Lägenhet, tågbiljett, hello future!

Som rubriken säger, det mesta är fixat nu.
N tillsammans med flera andra övertygade mig om att det var lika bra att betala julihyran för att vara på den säkra sidan att man har ett bra boende.
Så nu har vi en möblerad 2:a på 60.7 kvadratmeter med balkong och stort vardagsrum som vi ska göra till våran första lägenhet. Tapeterna är inte de vackraste, men jag antar att det är som det är. Man får ha bra möbler, mycket kuddar och fina gardiner.
Tillsammans ska vi ut på ett otroligt stort äventyr. Onsdag den 26/8 åker jag. Det är fjärilar i magen redan nu, undrar hur det kommer vara då.
Enligt han, hans pappa och hans farmor kommer vi vara tillsammans för alltid om vi bara klarar av hans månader i USA, och det ska vi göra. Säger han i alla fall. Och det säger jag. Så bara till att hoppas och tro på att det kommer gå hela vägen. Och vad finns det för anledning att tvivla? Att höra honom säga de orden var underbart, det var pirrigt. Jag älskar honom!



Har som sagt varit på två studenter, eller man kan se det som sex st men bara två mottagningar. Och studenten innebär en oviss framtid. Åtminstone för mig. Då var jag inte säker på polisyrket. Jag är fortfarande lite osäker på om jag kommer klara av det. Kommer jag kunna bli en bra polis? Jag är ju en kort liten pluttjej. Men jag hoppas på det. Och någon gång i framtiden, förhoppningsvis inom de närmsta två åren, kommer jag också tro på att jag kan bli en bra, stabil polis.
För om 2½ år står jag inför min nästa examination. Då ska jag ta på mig polisuniformen och gå ut och haffa alla dessa skurkar som förstör våran värld.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååååh, vad glad jag blir för din och er skull :) Jag tror också på er, det klart ni klarar dessa månader. jag lovar att hjälpa till och stötta dig här hemma i Sverige :) <3 Du är bra!<3

2009-05-29 @ 23:30:50
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: E

Tack, det kommer nog behövas! Fast har bestämt mig för att se positivt på det, så blir det nog lite roligare iaf! Puss!

2009-05-30 @ 15:31:41
Postat av: Sofia

Det är bra :) Jag håller tummarna för att du kan hålla humöret uppe :) <3

2009-05-31 @ 19:08:51
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0